Omoda tilbyder 365 dages returpolitik.
Omoda har et bredt udvalg med over 250 mærker, der følger de nyeste trends.
Omoda garanterer et trygt og sikkert shoppingmiljø.
Omoda sender dine yndlingssko til over 100 lande.
Vi går meget op i produkternes kvalitet og vores service. Vores mål er at tilfredsstille kunderne med vores produkter og service. Det kan ske, at du ikke er tilfreds med de produkter, du har modtaget. Derfor anbefaler vi dig at sende en e-mail til contact@omoda.com med en beskrivelse af din klage. Når det drejer sig om et defekt produkt, skal du vedhæfte billeder af varen. Vi svarer på din klage hurtigst muligt.
Vi tilbyder standard juridisk garanti på alle dine køb. Der er ingen fast løbetid for den juridiske garanti, da den er forskellig afhængigt af produktet. Det betyder, at et produkt skal opfylde, hvad du som forbruger med rimelighed kan forvente af produktet. Hvis det ikke er tilfældet, bedes du kontakte kundeservice via info@omoda.dk.
Garantien og garantiperioden er baseret på europæisk lov og almindelige betingelser for den hollandske Thuiswinkel Organisatie. Perioden starter på købsdagen. Producentens garanti er forskellig for hver producent.
Hvis du ikke er tilfreds med vores service, kan du sende en e-mail til info@omoda.dk. Du modtager et svar indenfor to hverdage med et substantielt svar.
Kvalitet er meget vigtig for Omoda.dk, derfor tjekker vi alle varer, før vi sender dem. Desværre kan det ske, at du modtager et produkt med fejl på eller som f.eks. er misfarvet. Kontakt vores kundeservice direkte efter du har modtaget din bestilling via info@omoda.dk
*Kundeservice er tilgængelig mandag til fredag kl. 08:00 til 22:00 og lørdage indtil kl. 17:00 (Vores kundeservice er lukket på helligdage).