Omoda tilbyder 100 dages returpolitik.
Omoda har et bredt udvalg med over 250 mærker, der følger de nyeste trends.
Omoda garanterer et trygt og sikkert shoppingmiljø.
Omoda sender dine yndlingssko til over 100 lande.
Kvalitet er meget vigtig for Omoda.dk, derfor tjekker vi alle varer, før vi sender dem. Desværre kan det ske, at du modtager et produkt med fejl på eller som f.eks. er misfarvet. Kontakt vores kundeservice direkte efter du har modtaget din bestilling via contact@omoda.com
Vi går meget op i produkternes kvalitet og vores service. Vores mål er at tilfredsstille kunderne med vores produkter og service. Det kan ske, at du ikke er tilfreds med de produkter, du har modtaget. Derfor anbefaler vi dig at sende en e-mail til contact@omoda.com med en beskrivelse af din klage. Når det drejer sig om et defekt produkt, skal du vedhæfte billeder af varen. Vi svarer på din klage hurtigst muligt. Ved klager over produkterne vil vi gerne henvise til garantiperioden. Når du har en klage over Omoda.dk, og vi ikke kan løse dette problem, kan du kontakte voldgiftsudvalget, Thuiswinkel Organisatie. Du kan kontakte dem via www.sgc.nl.
Vi tilbyder standard juridisk garanti på alle dine køb. Der er ingen fast løbetid for den juridiske garanti, da den er forskellig afhængigt af produktet. Det betyder, at et produkt skal opfylde, hvad du som forbruger med rimelighed kan forvente af produktet. Hvis det ikke er tilfældet, bedes du kontakte kundeservice via contact@omoda.com.
Garantien og garantiperioden er baseret på europæisk lov og almindelige betingelser for den hollandske Thuiswinkel Organisatie. Perioden starter på købsdagen. Producentens garanti er forskellig for hver producent.
Vi behandler alle reklamationer, men følgende fejl er ikke dækket af garantien:
Normal slidtage af såler og hæle;
Normal skade eller slid på hælen;
Knækkede snørebånd;
Slidte skosnuder pga. ekstern slid eller manglende vedligeholdelse af varen;
Slidte steder på skoen på grund af ekstern slid og normal brug;
Skader på grund af eksterne påvirkninger af skoen, såsom kemikalier, skarpe genstande osv;
Klager over størrelse og fysisk ubehag såsom gnavesår, bredde, kompression osv;
Forkert eller ekstrem intensiv brug af varen. For eksempel at hælen går af efter en vandretur i bjergene.
Slid og andre brugsspor kan ofte forhindres ved at bruge de anbefalede plejemidler, der er tilgængelige i online-butikken eller i Omoda-butikkerne i Nederlandene og Belgien.
Hvis du ikke er tilfreds med vores service, kan du sende en e-mail til contact@omoda.com. Du modtager et svar indenfor to hverdage med et substantielt svar.
*Kundeservice er tilgængelig mandag til fredag kl. 08:00 til 22:00 og lørdage indtil kl. 17:00 (Vores kundeservice er lukket på helligdage).