100 dages returpolitik
Over 250 mærker
Trygt og sikkert
Levering til hele verden
Luk
100 dages returpolitik

Omoda tilbyder 100 dages returpolitik.

Over 250 mærker

Omoda har et bredt udvalg med over 250 mærker, der følger de nyeste trends.

Trygt og sikkert

Omoda garanterer et trygt og sikkert shoppingmiljø.

Levering til hele verden

Omoda sender dine yndlingssko til over 100 lande.

Købsbetingelser

Vikkår og betingelser 
Omoda.dks ("Omoda.dk", "vi", "os") websted(er) (vores "Websted" eller "Websteder") og relaterede tjenester stilles til rådighed for dig i overensstemmelse med følgende Betingelser for brug og tjenester og eventuelle andre regler, der er lagt ud på vores Websteder. Læs vores vilkår og betingelser omhyggeligt, inden du afgiver bestillinger på Omoda.dk. Vi ønsker også at henlede din opmærksomhed på vores politikker vedrørende købsbetingelserne i vores Vilkår og betingelser og Privatlivspolitikken. Vi anbefaler, at du gemmer en kopi af vores Vilkår og betingelser til fremtidig reference. Hvis du er under 18 år, skal du fortælle din forælder eller værge om Omoda.dk

Privatlivspolitik
Før du registrerer dig for at bruge dette websted til nogen af webstedets tjenester. Vi forbeholder os retten til kun at acceptere bestillinger fra personer, der er 18 år eller ældre. Omoda.dk er et handelsnavn for Omoda EU B.V., et selskab registreret i Nederlandene under registreringsnummer (Handelskammeret) 20163412. Vores registrerede adresse er Ruigendijkweg 1, 4301 RX Zierikzee, Nederlandene. Vores momsnummer er NL8215.90.649.B.01 Vi kan ændre vilkårene og betingelserne fra tid til anden. Læs vores Vilkår og betingelser, og tjek dem af og til. Hvis du ikke er enig i ændringerne af vores Vilkår og betingelser, skal du øjeblikkeligt stoppe med at bruge Webstedet. Eventuelle ændringer, der er foretaget, efter at du har foretaget en bestilling, påvirker ikke den bestilling, medmindre vi er forpligtet til at foretage ændringen ved lov.

1. Berettigelse til at købe
For at kunne købe hos Omoda.dk skal du oplyse personlige oplysninger. Især skal du angive dit rigtige navn, telefonnummer, e-mail-adresse og andre påkrævede oplysninger, som står angivet. Desuden bliver du bedt om at give betalingsoplysninger, som du repræsenterer og garanterer, er både gyldige og korrekte. Du skal bekræfte, at du er den person, der er nævnt i de angivne faktureringsoplysninger. Webstedet er kun tilgængeligt for enkeltpersoner og andre, der opfylder betingelserne for Omoda.dk, som har fået et gyldigt kredit-/betalingskort udstedt af en bank, som kan godkendes af Omoda.dk, hvis ansøgninger er acceptabel for Omoda.dk og som har godkendt, at Omoda.dk foretager en opkrævning eller opkrævninger på deres kredit-/betalingskort svarende til den samlede købspris for de varer, de køber. Omoda.dk forbeholder sig retten til at kunne begrænse at flere mængder af en vare, sendes til en kunde eller postadresse. Ved at fremsætte et tilbud om at købe varer giver du os udtrykkeligt lov til at udføre et kreditcheck, og hvor Omoda.dk finder det nødvendigt, at overføre eller til at indhente oplysninger (herunder eventuelle opdaterede oplysninger) om dig til eller fra tredjepart, herunder men ikke begrænset til din kredit/betalingskortnummer eller kreditrapporter (inklusive kreditrapporter for din ægtefælle, hvis I bor i et fuldstændigt formuefællesskab), for at bekræfte din identitet, for at validere dit kredit-/betalingskort, for at få en accepteret kredit-/betalingskorttilladelse og godkende individuelle købstransaktioner. Desuden accepterer du, at vi kan bruge personlige oplysninger, der udleveres af dig til at udføre passende anti-svig kontrol. Personlige oplysninger, som du oplyser, kan videregives til et agentur for kreditreference eller svindelforebyggelse, som kan have en fortegnelse over disse oplysninger. Se vores Privatlivspolitik for yderligere information om, hvordan vi bruger dine oplysninger.

2. Tilbud og bestillinger
Hvis et tilbud har en begrænset gyldighed eller har andre betingelser, angives dette eftertrykkeligt. Tilbuddet indeholder en komplet og nøjagtig beskrivelse af de tilbudte produkter og tjenester. Beskrivelsen er tilstrækkelig detaljeret til, at forbrugere kan foretage en korrekt vurdering af produkterne/tjenesterne. De billeder, der bruges af www.Omoda.dk, er ægte repræsentationer af produktet. Vi har gjort alt for at vise produkterne så nøjagtigt som muligt, for eksempel farverne. Da computere dog kan variere, kan vi ikke garantere, at din computer viser farverne nøjagtigt. Hvert tilbud indeholder oplysninger, der gør det klart for forbrugeren, hvilke rettigheder og forpligtelser der er forbundet med tilbuddet, når det accepteres af dig som forbruger. Dette vedrører især: - pris inklusive skatter for lande inden for EU – mulige leveringsomkostninger – den måde, hvorpå aftalen er indgået, og de nødvendige underskrifter – om anvendelse af fortrydelsesretten – betalingsmetode, levering og opfyldelse af kontrakten. Alle bestillinger er underlagt accept og tilgængelighed. Varer, du har lagt i din kurv, er ikke reserveret og kan købes i mellemtiden af andre kunder. Omoda.dk tilbyder produkter til salg, der er på lager og kan afsendes fra vores distributionscenter.

3. Prispolitik
3.1 Prispolitik i EU-lande. De priser, der vises på hjemmesiden, er i euros og er inkl. moms for EU-landene. Når du vælger dit land, ser du landets valuta. Når du betaler din bestilling, betaler du dog i euro. Vi importerer de nyeste valutakurser dagligt kl. på 00.01, centraleuropæisk tid. På grund af det faktum, at valutakurser kan ændre sig i løbet af dagen, kan det ske, at priserne i euro ikke er 100 % nøjagtige. Pakkerne med en destination i EU sendes som DDP (leveret fortoldet) og med relevant importtold og skat. Disse omkostninger er inkluderet i den endelige købspris. (Lande, der tilhører Den Europæiske Union (EU)) seneste opdatering den 01.01.2014: Belgien, Bulgarien, Tjekkiet, Kroatien, Cypern, Danmark, Estland, Finland, Frankrig, Grækenland, Ungarn, Irland, Italien, Letland, Litauen, Luxemburg , Malta, Holland, Østrig, Polen, Portugal, Rumænien, Slovakiet, Spanien, Sverige og Det Forenede Kongerige)

3.2 Prispolitik for lande uden for EU. Når du ikke befinder dig i et EU-land, anbefaler vi dig at klikke på linket øverst på vores hjemmeside og vælge dit land fra listen over leveringssteder. Så bliver priserne vist i dit lands valuta. Når du betaler din bestilling, betaler du dog i euro. Vi importerer de nyeste valutakurser dagligt kl. på 00.01, centraleuropæisk tid. På grund af det faktum, at valutakurser kan ændre sig i løbet af dagen, kan det ske, at priserne i euro ikke er 100 % nøjagtige. De viste produkter er som standard inklusive 21 % moms. Pakker med en destination uden for EU sendes som DDU (leveret ufortoldet). Som modtager skal du være opmærksom på de (ekstra) omkostninger for alle importafgifter, told og lokal moms, der opkræves af det land, du sender til. Betaling af disse er nødvendige for at få din bestilling frigivet i tolden ved ankomsten.

4. Betaling
På Omoda.dk accepterer vi betaling med Visa og MasterCard. I nogle EU-lande accepterer vi også andre lokale betalingsmetoder. Du kan også vælge at betale med PayPal. Når du vælger denne mulighed på betalingssiden, bliver du sendt videre til PayPals side for at "Logge på" og se beløbet, før du klikker "Betal nu". Når betalingen er gennemført, bliver du sendt tilbage til Omoda.dk. Du bekræfter, at det kredit-/debetkort, der bliver brugt, er dit, eller at du har fået udtrykkelig tilladelse af indehaveren af debet-/kreditkortet til at bruge det til betalingen. Alle indehavere af et kredit-/debetkort kan blive underlagt tjek og godkendelsesprocedurer fra udstederens side. Hvis udstederen af dit betalingskort nægter at godkende betaling til Omoda.dk, fralægger vi os ansvaret for eventuel forsinkelse eller udeblivelse af leveringen. Vi sørger for, at transaktionerne på dette websted foregår i et trygt og sikkert betalingsmiljø. For at sikre, at din shoppingoplevelse er tryg, enkel og sikker, bruger Omoda.dk Secure Socker Layer (SSL)-teknologi. Af og til har Omoda.dk kampagnekoder, der kan indtastes i forbindelse med bestillingen. Kampagnekoderne kan ikke overføres og kan ikke udbetales kontant. Derudover kan de ikke kombineres med andre kampagnekoder eller tilbud. En kampagnekode kan ikke tilføjes, efter bestillingen er gennemført.

5. Levering og gennemførsel
Omoda.dk overvåger med største omhu modtagelse og gennemførelse af ordrer på produkter og ved vurdering af anvendelse af tjenester. Den adresse, du har oplyst til Omoda.dk, anses for at være leveringsstedet. Hvis leveringen er forsinket, eller hvis en levering ikke eller delvist ikke kan gennemføres, vil du blive underrettet om dette senest 30 dage efter din bestilling. I dette tilfælde har du ret til at hæve handlen uden yderligere omkostninger, og du har ret til erstatning. I tilfælde af at købet hæves, betaler Omoda.dk det beløb, der er blevet betalt hurtigst muligt, men senest 30 dage efter at købet er blevet hævet. Hvis levering af et bestilt produkt ser ud til at være umuligt, skal Omoda.dk bestræbe sig på at stille et erstatningsprodukt til rådighed. I det mindste før levering vil det blive nævnt på en klar og forståelig måde, at et erstatningsprodukt vil blive leveret. Fortrydelsesretten kan ikke udelukkes med hensyn til erstatningsprodukter. Risikoen for skade og/eller tab af produkter hviler hos sælger indtil leveringstidspunktet hos køber eller en forudbestemt person og en annonceret repræsentant for sælgeren, medmindre andet udtrykkeligt er aftalt. Hvis du modtager et beskadiget produkt, skal du rapportere dette via e-mail inden for tre dage. Du kan sende en e-mail til contact@omoda.com.

6. Returvarer og ombytninger
Efter at have købt produkter har du mulighed for at hæve handlen, uden at give en grund, inden for 100 dage. Nedtællingen begynder fra den dag, du modtager produktet. I løbet af denne nedtællingsperiode skal varerne returneres ubeskadiget og stadig med designermærket siddende på. Returvarer, der er beskadigede eller snavsede, kan medføre en mulig kompensation for tabt værdi, der betales af kunden. TIP: Prøv dine nye sko på et sted med et tæppebelagt gulv! Når du returnerer din bestilling fra Nederlandene, Belgien eller Tyskland, kan du sende pakken gratis retur. Du modtager kun refusion for de returnerede produkter. Hvis du bestilte fra Nederlandene, Belgien eller Tyskland, og du returnerer hele bestillingen, vil du også modtage en refusion for leveringsomkostningerne. Toldafgift refunderes ikke via Omoda.dk. Dog kan du muligvis kontakte det lokale toldkontor direkte herom. Din refusion krediteres den originale betalingsmetode. Bemærk, at det kan tage op til 10 arbejdsdage, før refusioner vises på din konto.

7. Klager
Hvis du har en klage over os, bedes du e-maile til contact@omoda.com med de fulde detaljer inklusive købsdato og bestillingsnummer, hvor det er relevant, samt dit fulde navn, adresse og kontaktoplysninger. De indsendte klager vil blive besvaret inden for en periode på 100 dage fra dagen for modtagelsen. Hvis en klage har en åbenlys længere behandlingstid, besvarer Omoda.dk inden for 100 dage med en bekræftelse og en indikation af, hvornår du vil modtage et mere detaljeret svar. Hvis en klage ikke kan løses ved gensidig aftale, er der tale om en tvist, der er genstand for tvistbilæggelse. 8. Tvister Hollandsk lov gælder udelukkende for aftaler mellem sælger og køber, som disse generelle betingelser/vilkår er relateret til. I tilfælde af tvister kan du henvende dig til Thuiswinkel Waarborg, og denne fond vil mægle gratis. Hvis begge parter ikke kan komme frem til en løsning, kan klagen behandles af Stichting Geschil Online. (GeschilOnline.nl Foundation) Denne fonds afgørelse er bindende, og både forbrugeren og sælgeren accepterer denne bindende afgørelse.